פיתוח ובניית אפליקציות 2016

שנת 2016 כבר כאן ועמה השינויים הרבים מגבירים מהירות. העולם קיבל תפנית בשנים האחרונות והשיא עדיין לא כאן. יצירת אפליקציות בשנת 2016 משנה את פני התרבות בכפר הגלובלי שלנו. מדובר על חיים בעולם מקושר שבו בלחיצת כפתור אחת, או נגיעה קלה במסך, מידע מגיע במהירות האור מקצה אחד של העולם למשנהו. חייהם של אנשים משתנים תדיר באמצעות היכולת לתקשר במהירות וביעילות עם כל אחד מכל מקום ולקיים קשר שוטף עם כל העולם בכל עת. הטלפונים הניידים שלנו משאירים אותנו מחוברים גם כשאנחנו רחוק מהמחשב והם תמיד מחברים אותנו לרשת האינטרנט שמקיפה ומכסה כל חלקה בכדור הארץ.
 

 

השינוי כבר כאן, אפליקציות 2016

מה שמרתק הוא קצב השינויים המואץ בעשור האחרון. דוגמה לכך היא הטלפונים הניידים. לפני שני עשורים היה נדיר לראות אנשים עם טלפון נייד, לעומת היום, שנדיר מאוד למצוא אדם ולא משנה מה גילו, מינו או דתו שאינו טומן ראשו במסך וגולש להנאתו בסמארטפון. מכשירי הטלפון עברו שידרוג רציני וכבר אינם מוגבלים לשיחות טלפון בלבד. עם השינויים הללו התפתחו האפליקציות שכל אחד וכל אחת מתקינים על הטלפון הנייד שברשותם. 

עשה זאת בעצמך

אפליקציות בשנת 2016 הן לא מה כפי שהיו בעבר. למשתמשים רבים חשובה המהירות בה יורדת האפליקציה למכשירם והאיכות שלה. בין אם מדובר במשתמשי האנדרואיד או במשתמשי האייפון, כולם  בודקים את האפליקציה לפני הורדתה והתקנתה על המכשיר. המשתמשים בודקים, בין היתר, את דירוג האפליקציה, תיאורה וכמה אנשים נוספים משתמשים בה. 

העתיד כבר כאן

בעבר הלא רחוק, לפני מספר שנים בלבד, על מנת ליצור אפליקציה היה צורך באנשי מקצוע וחברות המומחות בתחום בלבד וייצור אפליקציות עלה הון. כיום ישנן תוכנות המיועדות לייצר אפליקציה על פי בחירה בקלות, בזול ואף ללא עלות כלל, וללא צורך בידע או בניסיון קודם. לבנות אפליקציות בשנת 2016 זה כבר לא חלום רחוק של מעטים אלא נחלת הכלל. כמובן שדרוש רעיון מקורי, מפורט ומועיל לאפליקציה, כזה שניתן לתרגם אותו ליצירת אפליקציה ששיש בה תועלת לאחרים, שהרי אחרת אין בה טעם כלל. אם יש לך רעיון ליצירת אפליקציה שתקל על חייהם של אחרים ותגרום להם לאושר, נסה את התוכנות החדישות שמיועדות לפתח עבורך את האפליקציה שלך.

מאמר מומלץ: סקירת 3 אפליקציות חמות שכדאי לכם לבדוק

"ווינדוס 10 הושקה באופן רשמי ואם פספסת את ההשקה, יתכן שגם פספסת חלק מאפליקציות המובייל החמות. חברות גדולות וקטנות כאחד, עושות ימים כלילות בדגש על פיתוח אפליקציות מתוך צורך לענות על הדרישה הגוברת בשוק הסלולר. תחרות על ליבם, וכספם, של משתמשים דוחקת חברות פיתוח אפליקציות לקצה הטכנולוגי [המשך לקרוא..]"

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה